Menu Zavrieť

BASIC YOGA

  • nenáročná joga, vhodná pre všetkých začiatočníkov

Jedná sa o tradičnú jogu s hlbším vysvetlením pozícií a zoznamujeme sa s tým čo joga naozaj je a aké sú jej benefity. Naučíte sa rôzne dýchacie techniky, vizualizácie a meditácie, ktoré upokojia vašu myseľ.

YIN YOGA

  • jemná forma jogy so zameraním na efektívne napínanie svalov

Prostredníctvom dlhších statických pozícii sa zameriavame na fascie a spojivové tkanivá (šľachy, väzivá, kĺby). V pozíciach ostávame 2 až 5 minút s uvoľnenými svalmi bez rozptýlenia pohybom. Vďaka dlhšiemu zotrvaniu sa vieme dostať hlbšie do tela, ku tkanivám a efektívne ich strečovať/napínať. Zvyšuje sa nám tak rozsah pohybu v danej oblasti a uvoľní sa stres z tela a mysle. Zároveň rozpúšťame energetické bloky v meridiánoch a čchi tak môže voľne prúdiť v tele a vyživovať jednotlivé orgány.

MORNING YOGA

Ranná joga zobudí vaše telo, dodá energiu a zároveň pozitívne naladí na celý deň. Pomocou vedomého dychu a dynamickejších jogových zostáv rozprúdime energiu v celom tele, posilníme svaly a odbúrame stres. Našu myseľ na záver ukľudníme v záverečnej meditácii či zvukoterapii.

POWER YOGA

  •  dynamická joga zameraná na spevnenie tela

Cvičením „power yogy „budujeme silu a pracujeme s váhou vlastného tela – nie len fyzicky, ale aj mentálne. Na vlastnej koži skúmame, kedy môžeme naše hranice posunúť, a kedy je lepšie telo počúvať a rešpektovať jeho súčasný stav. Jednotlivými ásanami v dynamickejšom tempe postupne spevňujeme celé telo, zapájame hlboký stabilizačný systém a aktivujeme rôzne svalové skupiny tak, aby sme si vytvorili zdravé, silné telo, ktoré nám v bežnom živote bude dobre slúžiť. Hodina je vhodná pre všetky úrovne, pre každú ásanu vám ukážeme rôzne stupne náročnosti a variácie.

YOGA MOVES

  • “joga pre všetkých”, kde rozhýbeme celé telo 🙂

Yoga Moves je hodinou, ktorá pozostáva z ásan a ich variácií, ako ich poznáme. Je však doplnená o mobilizačné cvičenia zamerané na rôzne partie tela, ktoré časom napomáhajú previesť jogové pozície s väčšou ľahkosťou. Hodiny Yoga Moves sa nesú v znamení, že joga je pre všetkých a to, na čom záleží je naša vytrvalosť. Spoločne budeme pracovať na mobilite, sile a flexibilite, čím rozhýbeme celé telo. Preskúmame svoje vlastné možnosti s cieľom zachovania bezpečného a dobrého pocitu z cvičenia a nezabudneme ani na našu myseľ, ktorú upokojíme počas záverečnej relaxácie.

GRAVID YOGA

  • jemné tehotenské cvičenie venované budúcim mamičkám

Využíva jemné a šetrné pohyby v pomalšiom tempe, prepojené s dychom. Počas cvičenia budeme viac relaxovať a na záver sa budeme učiť “predpôrodnú relaxáciu” podobnú hypnopôrodu, ktorá pomáha zmierňovať bolestivé kontrakcie a môže uľahčiť aj pôrod.

ZDRAVÝ CHRBÁT

  • posilnenie a uvoľnenie chrbtice, ale aj ostatných svalov v tele

Sedavé zamestnanie, alebo fyzicky náročná práca nám môže spôsobovať nesprávne držanie tela, čo môže spôsobiť bolesti jednotlivých častí chrbtice a bolesti v krížoch. Pravidelným cvičením však môžeme udržať našu chrbticu silnú, zdravú, vzpriamenú a pomôžeme jej tak predísť bolestiam. Nebude chýbať ani pranayama a záverečná relaxácia ktorá nám pomôže odpútať sa od našich každodenných starostí či povinností.

SM SYSTÉM

  • systematické cvičenia zamerané na pohybový aparát človeka; predovšetkým chrbticu

Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou a kondičným tréningom v jednotnom metodickom postupe. SM systém vychádza z dôkladného anatomického poznania a klinických štúdii. Cvičenia stabilizujú telo (chrbticu) a zároveň vytvárajú pohyb – mobilitu.

CVIČENIE PRE SENIOROV

  • hodiny vedené v pomalšom tempe

Vhodné pre všetkých, ktorí chcú ostať fit aj vo vyššom veku. Postupne sa naučíme krátku zostavu na rozprúdenie krvného obehu, uvoľnenie stuhnutých svalov a kĺbov. Nechýbajú ani dýchacie techniky a záverečná relaxácia. Hodina nie je vekovo obmedzená a je vhodná pre všetkých ktorí maju chuť urobiť niečo pre svoje zdravie.

CHI-KUNG

Chi-kung je starodávne čínske cvičenie, spájajúce posilnenie svalov, šliach, kostí a kostnej drene s meditáciou. Charakteristické sú pomalé plynulé pohyby, sprevádzané rytmickým dýchaním, pokojným stavom mysle a vizualizáciou prietoku Chi v tele. Cieľom cvičenia je nakumulovanie a následná správna redistribúcia bioelektriny (energie Chi) v ľudskom tele, ktorá vedie k podpore zdravia, dobrej nálady, potlačeniu depresie a stresových reakcii organizmu a napomáha rozvíjať ľudský potenciál.

AKTÍVNA MEDITÁCIA

OSHO meditácie sú zamerané na uvoľnenie akumulovaného stresu a negatívnych emócií. Vracajú nás späť do srdca a tela. Pomáha nám v tom pohyb, dych, spontánny tanec, hlas a iné techniky spojujúce nás s našim telom a energiou.  Vo svojom vnútri sa potom stretávame so svojim zdrojom, priestorom plným radosti, ktorý je mimo všetkého podmienenia a neutíchajúcej mysle.

AKTÍVNE ŽENSKÉ MEDITÁCIE MOHENDŽODÁRO

Meditácia, kde sa budete spontánne vlniť, tancovať, spievať, môžete prejaviť svoje emócie, vyjadriť svoje pocity; podporíte svoje ženstvo, celistvosť, tvorivosť a životnú energiu. Uvoľníte psychické napätie, stres, schopnosti tvoriť, vyjadrovať sa a prejavovať svoje potreby, otvoriť sa spontánnosti, prežívať nové pocity…

Meditácia je najvyššou formou prírodnej liečby, má najhlbší dopad, dokáže zasiahnuť príčinu akéhokoľvek problému a pracovať s ním. Hravo a jednoducho pomáha uvoľňovať telo a myseľ, čistí emočné zranenia, rozvíja zdravú psychiku a sebahodnotu ženy.

Naše priestory: